Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ο ΑΓΓΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΙΡΒΙΝΓΚ, Ο ΜΥΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

Άρθρα και το βιβλίο: "Shoah - Η Αναθεωρητική Εκδοχή της Τελικής Λύσης του Εβραϊκού Ζητήματος"

     ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ  ΝΤΕΪΒΙΝΤ  ΙΡΒΙΝΓΚ: 
«Με  κυνήγησαν  ως "αρνητή του Ολοκαυτώματος" ενώ δεν υπάρχει Ολοκαύτωμα για να το αρνηθεί κανείς».


Διαβάστε τα άρθρα:





Shoah - Η Αναθεωρητική Εκδοχή της Τελικής Λύσης του Εβραϊκού Ζητήματος


  
https://www.scribd.com/document/236471448/Shoah


(αν θέλετε να το κατεβάσετε:  http://www.mediafire.com/download/jpb877y31216ulx/e-book.pdf)

Ο Ντέιβιντ Ίρβινγκ, [David Irving], Βρετανός αναθεωρητής αυτοδίδακτος ερευνητής-ιστορικός, γεννήθηκε στις 24 Μαρτίου 1938 στο Hutton, περιοχή κοντά στο Brentwood της κομητείας του Έσεξ, [Essex], στην Αγγλία. Είναι παντρεμένος από το 1982, με την Bente Hogh και πατέρας πέντε κοριτσιών.

ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ  ΝΤΕΪΒΙΝΤ  ΙΡΒΙΝΓΚ:  «Η  Λίπστατ  με ανέφερε ως "αρνητή του Ολοκαυτώματος" ενώ δεν υπάρχει Ολοκαύτωμα για να το αρνηθεί κανείς».

Στην  δίκη  του  στην  Αγγλία  ο Irving  είχε απέναντι  μια νομική ομάδα που αποτελείτο από δικηγόρους της αριστοκρατίας της Αγγλίας, που χρηματοδοτούνταν από τις μεγάλες τσέπες του μεγιστάνα του Χόλυγουντ Στίβεν Σπίλμπεργκ και με τον ισραηλινό πρέσβη να  κάθεται στην αίθουσα του δικαστηρίου με την ακολουθία του από ένοπλους σωματοφύλακες.


«Αλλά θεωρώ ότι αυτή η δίκη ήταν μια νίκη», θα πει σε συνέντευξή του το 2003 στον Πρετεντέρη .
«Η Λίπσταντ ξόδεψε 3,8 εκατομμύρια στερλίνες και οι εκδόσεις Πένγκουιν άλλα 2,6 εκατομμύρια στερλίνες για να με αντιμετωπίσουν.

Σαράντα δικηγόροι, ερευνητές, ιστορικοί, όλοι εναντίον και εγώ μόνος μου. Αυτό είναι νίκη».
«Περισσότεροι άνθρωποι  έχουν πεθάνει  στο  πίσω  κάθισμα του αυτοκίνητου  του  Τεντ  Κέννεντυ,  παρά στους "θαλάμους αερίων" των Ναζί.  Το Ολοκαύτωμα ήταν, στην πραγματικότητα, μια πολιτική και οικονομική απάτη, οργανωμένη από τους Εβραίους μετά τη λήξη του Πολέμου.  Οι  Ισραηλινοί   πολιτικοί  αποκόμισαν δισεκατομμύρια μάρκα από ανύπαρκτα, μυθικά και φανταστικά πτώματα.  Οι Σιωνιστές είχαν παραχαράξει τεράστιο αριθμό εγγράφων, προκειμένου να δημιουργήσουν την βάση για την μεγαλύτερη απάτη του 20ού αιώνα.

«Εδώ και 25 χρόνια είμαι θύμα μιας οργανωμένης εβραϊκής εκστρατείας εναντίον μου» Μου πήραν τα πάντα. Μου πήραν ό,τι είχα. Το σπίτι μου στην Grosvenor Square, όπου έμενα επί τριάντα οκτώ χρόνια. Τη βιβλιοθήκη μου. Το αρχείο μου. Τις έρευνές μου. Τα πάντα... Ευτυχώς που είχα ήδη φροντίσει να φτιάξω αντίγραφα». Ο εχθρός μου ενδιαφέρεται για το χρήμα. Εγώ όχι. Μου αρκεί να πληρώνω το νοίκι μου, τους λογαριασμούς μου, τα δίδακτρα της μικρής μου κόρης, τα βιβλία μου, να μπορώ να κάνω τις έρευνές μου. Με αυτά είμαι ευχαριστημένος».

ΟΙ  ΕΒΡΑΪΚΕΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ  ΕΙΝΑΙ  ΟΙ  ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ  ΕΧΘΡΟΙ  ΤΗΣ  ΑΛΗΘΕΙΑΣ.  Το Ευρωπαϊκό Εβραϊκό Κονγκρέσο ζητεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση να κατασκοπεύει εκατομμύρια ευρωπαίους  πολίτες που είναι ύποπτοι για «μη ανοχή». 

«Τον Απρίλιο του 2003   ο  ΙΡΒΙΝΓΚ  επισκέφθηκε για πρώτη φορά την Ελλάδα, για να παραβρεθεί στην παρουσίαση του δίτομου βιβλίου ο «Πόλεμος του Χίτλερ», η οποία έγινε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών. Παρόντες ήταν οι πολιτικοί του κόμματος «Νέα Δημοκρατία», ο βουλευτής που έχει διατελέσει πολλές φορές υπουργός, Βύρων Πολύδωρας, ο οποίος παρουσιάζοντας τον συγγραφέα τον αποκάλεσε «...μύστη της αλήθειας...», καθώς και ο Τίμος Χριστοδούλου, που είχε διατελέσει Ευρωβουλευτής και επικεφαλής των Ευρωβουλευτών του κόμματος. Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης ο επίτιμος Γενικός Επιθεωρητής Στρατού Νικόλαος Λαζαρίδης και ο αντιστράτηγος ε.α. Νικόλαος Α. Κολόμβας».
Λόγω του φόβου της «ανόδου της ακροδεξιάς» στην Ευρώπη και του «κινδύνου» που ακούει στο όνομα Ντόναλντ Τράμπ στις ΗΠΑ,  η νέα «μόδα» που φαίνεται να επικρατεί επί των ημερών μας στην «βιομηχανία του θεάματος» (και προπαγάνδας, αν βάλετε, μέσα είστε) είναι «ο κίνδυνος των ναζί».

"Ξέρετε γιατί την  ταινία  Η  λίστα  του  Σίντλερ  ο  εβραίος  σκηνοθέτης  Σπίλμπεργκ  την  γύρισε ασπρόμαυρη; Το είπε ο διευθυντής φωτογραφίας σε ένα κινηματογραφικό περιοδικό.  Είναι για "να αποτελέσει μια μορφή ντοκυμαντέρ για το μέλλον"».
David Irving: "Τα τελευταία χρόνια οι νέοι δείχνουν τεράστιο ενδιαφέρον για τις ομιλίες μου". Υπάρχει μια γενική πεποίθηση μεταξύ των ανθρώπων εκεί έξω ότι τους έχουν παραπλανήσει. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται ό, τι τους λένε οι κυβερνήσεις και οι εφημερίδες τους. Ψάχνουν γύρω για να βρουν κάποιον που παρέχει κάποια λύση σε αυτό. Και με βρίσκουν».

Η  ΛΕΓΕΩΝΑ  ΤΩΝ  6.666  ΑΝΔΡΩΝ

Ο  αριθμός  6  έχει  αποκτήσει  ειδική   σημασία  στην  ιουδαιοχριστιανική  φιλοσοφία  και  στον  ταλμουδικό - καμπαλιστικό  μυστικισμό,  όπως  και  ο  αριθμός  7  άλλωστε.  Ολόκληρο  βιβλίο  της  Καινής  Διαθήκης,   η  Αποκάλυψη,  στηρίζεται  στον  αριθμό  666,  ο  οποίος είναι  ο  αριθμός  του  "Θηρίου".  Και  τι   δεν  γράφεται  σήμερα  για  τον  περιβόητο  αριθμό  666  και  τι  σημαίνει.  Τελικά  έγινε  αντιληπτό  ότι  ο  αριθμός  666  ήταν  τμήμα  του  αριθμού  6.666.  Την  εποχή  εκείνη  οι  άνδρες  μιας  τυπικής  ρωμαϊκής  λεγεώνος  είχαν  6.666  άνδρες.  Έτσι  η  ρωμαϊκή  εξουσία  ήταν  το  θηρίο,  που  είχε  την  ισχύ  των  6.666  ανδρών.


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...