Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΞΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΞΕΝΩΝ ΠΡΕΣΒΕΙΩΝ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΖΗΝΩΝΟΣ ΠΑΠΑΖΑΧΟΥ, 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016. ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: ΤΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟ (ΤΕΩΣ) ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ.

Υπάρχουν  στην  Ελλάδα ατελείωτοι,   εξαγορασμένοι  με  άφθονο  χρήμα,
 «ανεξάρτητοι»  δημοσιογράφοι,  
 «πανεπιστημιακοί»,
δήθεν  ειδικοί  ιστορικοί,
κοινωνιολόγοι,
ψυχολόγοι  κλπ,
πάντα  έτοιμοι  (και  πληρωμένοι)  για  να
θολώσουν  τα νερά  για  να  φαίνονται  βαθειά. 

Όλοι   τους  αυτοαποκαλούνται  «προοδευτικοί»  και  έχουν  στο  μέτωπό  τους  εμφανές  το  «αριστερό  πρόσημο».  Μόλις  οι  οικονομικοί αφέντες  τους  πατήσουν  το  κατάλληλο  κουμπί, 

μπορεί  να  ξεράσουν  και  να  σερβίρουν στον  άσχετο  λαό  ό,τι 
χρειάζεται  για  τον  πνευματικό  έλεγχό  του. 

        Οι πουλημένοι  «δημοσιογράφοι»  παίρνουν «συνεντεύξεις» 
από  πολιτικούς,  από  τις  οποίες παραπληροφορείται  συνεχώς,  με  μισές  αλήθειες  και  ολόκληρα  ψέματα,  ο  εύπιστος  λαός.

          Η  τακτική  που  εφαρμόζεται    από  τους  πολιτικούς  και  την  όπισθεν  αυτών  κρυπτόμενη  οικονομική  δύναμη,  έχει  να  κάνει  με   την  ρήση,  που  εφάρμοζε  πάντοτε  στις  συνεντεύξεις  του  ο  Ανδρέας  Παπανδρέου:   «αν  δεν  θέλεις  να  βρεθείς  στην  δυσάρεστη  θέση,  να  απαντάς  σε δύσκολες  ερωτήσεις,  φρόντισε  ώστε  αυτές  να  μην  γίνονται  ποτέ».

ΒΑΛΕΡΙ  ΠΛΕΪΜ

Η  ΒΑΛΕΡΙ  ΠΛΕΪΜ,  η  πράκτορας  της  CIA,  σε  βιβλίο  της  ισχυρίστηκε,  ότι  στρατολόγησε  στην  CIA,  εκατοντάδες  Έλληνες  πολιτικούς,  δημοσιογράφους,  επιστήμονες  και  επιχειρηματίες.  Το  βιβλίο  της,  ανάρπαστο  στις  ΗΠΑ, δεν  μεταφράστηκε στα  ελληνικά.    

Η ΠΛΕΪΜ,  γράφει στο βιβλίο της για τον ρόλο που της ανέθεσε η CIA στην Ελλάδα:
«Η αποστολή μου ήταν να βρίσκω πηγές και να στρατολογώ πράκτορες που θα βοηθούσαν την κυβέρνηση των ΗΠΑ να κατανοήσει, να προβλέψει και να επηρεάσει καλύτερα τις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα»
«Κάθε ημέρα στο γραφείο, συγκρίναμε με τους συναδέλφους μου τις σημειώσεις μας για το ποιούς πολιτικούς κλπ. είχαμε συναντήσει και με ποιούς θα έπρεπε να επιδιώξουμε να συνεχίσουμε τις επαφές μας».

Μετά ο Τζιμ  (υψηλόβαθμο στέλεχος της CIA στην Αθήνα) μας ρωτούσε ποιούς είχαμε συναντήσει το περασμένο βράδυ.
Του δείχναμε με περηφάνια τη μικρή στοίβα με τις επαγγελματικές κάρτες, τις κοίταζε στα γρήγορα, απορρίπτοντας κάθε μία λέγοντας:

«τον έχουμε ήδη στρατολογήσει – μην ασχολείστε – αναξιόπιστος – τον έχουμε ήδη στρατολογήσει – ίσως».


ΤΖΩΝ  ΣΟΥΙΝΤΟΝ, ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ  ΤΩΝ  New York Times  

«Η ιστορία της εργασίας», του  Richard  O. Bayer,  εκδόσεις:  United  Electrical, Radio & Machine  Workers of America, NY   1979. 

 «Είναι  δουλειά  και  καθήκον  κάθε  δημοσιογράφου  να  καταστρέφει  την  αλήθεια,  να ψεύδεται,  να  διαστρεβλώνει,  να  εξυβρίζει,  να  κολακεύει  γονυπετής  το  Μαμωνά  και  να  πουλάει  τη  Πατρίδα  του  για  τον  άρτο  τον  επιούσιο.  Είμαστε  υποτελείς.  ΄Οργανα  των  πλουσίων  που  βρίσκονται  στο  παρασκήνιο.  Είμαστε  καραγκιόζηδες.  Αυτοί  οι άνθρωποι  κινούν  τα  νήματα  και  εμείς  χορεύουμε  στο  ρυθμό  τους.  Ο  χρόνος,  η  ζωή μας ,  οι  ικανότητές  μας  είναι  ιδιοκτησία   αυτών 
των  ανθρώπων. 
ΕΙΜΑΣΤΕ  ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΕΣ  ΠΟΡΝΕΣ».


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  ΔΕΛΑΣΤΙΚ: 

"Ο αμερικανικός έλεγχος επί των  ελληνικών μέσων ενημέρωσης ουδέποτε ήταν τόσο ισχυρός όσο σήμερα.  Οι Αμερικανοί  ασχολούνται μεθοδικά με το να διασπείρουν τους πράκτορές τους στον ευρύτερο δυνατό αριθμό εντύπων, αποφεύγοντας άχρηστες υπερσυγκεντρώσεις ανθρώπων τους σε ορισμένα έντυπα, όσο σημαντικά και αν είναι αυτά.  Αναδιατάσσουν τους πράκτορες τους στα ελληνικά ΜΜΕ τοποθετώντας τους σε θέσεις κλειδιά τηλεοπτικών σταθμών και πρωτίστως εφημερίδων. Τους μετακινούν μεθοδικά από το ένα έντυπο στο άλλο, επιδιώκοντας να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες προβολής των αμερικανικών θέσεων".

ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ  ΤΗΣ  CIA  ΜΠΕΗΡ

Σε συνέντευξή του, που  δημοσιεύει το  ebritic.com,  προέβη σε εκπληκτικές  αποκαλύψεις:  «ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ».


ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΧΙΟΣ  31/5/2016

Ο  Στέφανος Χίος για πολιτικούς και δημοσιογράφους που μπαινοβγαίνουν στην Αμερικανική πρεσβεία:

«Θα πάθετε πλάκα άμα δημοσιεύσουμε τις φωτογραφίες των δημοσιογράφων που μπαινοβγαίνουν στην αμερικάνικη πρεσβεία. Και πολιτικών φυσικά. Ξέρετε, εκεί που δεν πιάνουν κινητά.»


50 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 500.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΔΙΩΞΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ» ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΛΛΕΡΓΗ.
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ» ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2.000.000 ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

Ο  ΜΑΣΟΝΟΣ  «ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΗΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ».

Ο  μασόνος  «πρόεδρος  της  δημοκρατίας»  Παυλόπουλος, πριν  μερικά  χρόνια,  ύπανδρος και μεστός  ηλικιακά, συνευρίσκετο  εξωσυζυγικώς  στην Κυψέλη με ώριμη επίσης νυμφευμένη κυρία. Τους συνέλαβε στα πράσα ο απατημένος σύζυγος, ξυλοκόπησε τον εραστή  Παυλόπουλο, τον έστειλε με δύο δόντια λιγότερα για ρεκτιφιέ σε ιδιωτική κλινική φίλου του στο Περιστέρι  (γναθοχειρουργική  πλαστική), και αν δεν επενέβαιναν οι φρουροί για να αποτρέψουν τα χειρότερα, τότε η υπόθεση θα γινόταν από πρώτη είδηση έως ερωτική ταινία. Το δυσάρεστο για τον ίδιο, όπως διοχετεύεται και στο Διαδίκτυο, είναι ότι κατά την επάνοδό του στο υπουργείο του,  ο  σεξουαλικά υπερδραστήριος και δαρθείς υπουργός, υπέστη  νέα χειροδικία από...αντίζηλο ερωμένη με την οποία επίσης διατηρεί ερωτικές σχέσεις




ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΠΟΥΤΙΝ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ  (ΚΑΙ  ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ)  ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ

«Κάποιες φορές δεν είναι ξεκάθαρο εάν μιλάμε

με τις  αρχές μια χώρας ή με τους Αμερικανούς

αφέντες τους.  Δυστυχώς για πολλές ευρωπαϊκές

χώρες  ανεξαρτησία  και εθνική υπερηφάνεια

είναι  ξεχασμένες έννοιες και  πολυτέλεια.

Έχουν παραχωρήσει την εθνική κυριαρχία

τους στους ξένους, έστω και αν αυτό

αντιβαίνει στα  συμφέροντά τους».



Κείμενο  της  Χαράς  Νικοπούλου,  κόρης  του  Βασιλείου  Νικοπούλου:

ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΑΝΑΡΧΙΑΣ...

Eίμαι παιδί του '74... Όχι μη γελιέσαι Έλληνα… Δεν είμαι παιδί του πολυτεχνείου… δεν γεννήθηκα 17 Νοεμβρίου… Τη μέρα που γεννιόμουνα χανόταν για εμένα Έλληνες λοκατζήδες... εκεί στον τύμβο της Μακεδονίτισσας… 22 Ιουλίου 1974… Ελλάδα είμαι δημιούργημά σου…
Μου είπες πως είμαι...
τυχερή, γιατί δεν γνώρισα τη χούντα... Μα με υποχρέωσες να ζω σε μια δημοκρατία που τη χούντα της κρατούσαν καλά οι δημοκράτες πολιτικοί της…
Μου έμαθες τα πρώτα Ελληνικά, με δασείες-περισπωμένες,... μα πριν καλά-καλά τα μάθω τα κατήργησες. ενώ ήμουν Δευτέρα δημοτικού...

Με έντυσες με μπλε ποδιά... αυτή για το σχολείο με τ’ άσπρο γιακαδάκι... κι όταν άρχισε να μου αρέσει την κατήργησες. Πάντα για το καλό μου, χωρίς να με ρωτήσεις...

Με έμαθες να λέω τον εθνικό ύμνο και πλήρωνες δασκάλους για να με μάθουν πως τιμιότερον απάντων εστί η πατρίς. Μα σαν μεγάλωσα άφησες τη σημαία να χαθεί στον βράχο των Ιμίων...

Με έβαλες να μάθω ιστορία για να μπω στο πανεπιστήμιο και αρχαία ελληνικά. Μα σήμερα μου λες πως η Μακεδονία είναι τα Σκόπια και η Θράκη μας Τουρκία...

Σαν έγινα έφηβη με έβαλες να δω τον Λάλα αλυσοδεμένο να χάνει τη ζωή του για εσένα... Και σήμερα εσύ δίνεις ιθαγένεια στον κάθε αλλοδαπό μα όχι στον Έλληνα τον σταυρό... για φαντάσου...
Μου δίδαξες σαν ήρωα και εθνάρχη τον Βενιζέλο... μα σαν έγινα δασκάλα τον βρήκα να προδίδει εσένα Έλληνα ...θυμάσαι τον Γενάρη του 34...εκεί στη Σουηδία... προτείνει για το Νόμπελ της Ειρήνης τον σφαγέα των προγονών μου Κεμάλ...!!!

Μου ζήτησες να έχω κριτική σκέψη... μα έκοψες την έκθεση ως μάθημα και λογοκρίνεις τη σκέψη μου... Βλέπεις εγώ για εσένα είμαι ακραία...

Μου έμαθες στο σχολείο πως πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία κι όταν σου ζήτησα να με αφήσεις στου χάρτη την πινέζα... εκεί στο Δέρειο... κι οχι στο Κολωνάκι... με ανάγκασες να βάλω μέσο τον πατέρα μου για να μη με διώξεις από εκεί...

Μου έμαθες προσευχή... μα τώρα πια μόνο για Χριστό δε θες να μου μιλήσεις..
Σου ζήτησα να πάω στην πρώτη τη γραμμή και μ’ άφησες μονάχη...


Μου έμαθες όμως καλά πως το Προξενείο κι όχι εσύ είναι εκεί και έχει όνομα... ε;… Ιλμή… ε;… Απτουραχήμ..ε;... Αλή..ε;… Μουαρέμ… ε;...

Μου ζήτησες να εργάζομαι σκληρά... για εθελοντισμό μιλούσες... μα όταν το 'κανα κι αυτό έστειλες τους ''δραγουμάνους'' να μου πουν πως δε θέλουν να κάνω επιπλέον μαθήματα στα πομακόπουλα γιατί σε ενοχλεί... τα παίρνω βλέπεις από την αγκαλιά του Προξενείου...

Και εγώ... εγώ μεγάλωνα μέσα σε μια αντίφαση... στο μαύρο και το άσπρο...



Μα χθες βρέθηκα κάτω στο υπόγειο του σχολείου... σε είδα εκεί κάτω Ελλάδα... ήσουν εκεί... πίσω απ' τις κουτές. σκονισμένη... κοιτώ το άγαλμα του Αλέξανδρου αραχνιασμένο... μόνο εγώ και εσύ...η προτομή του μέγα Αλέξανδρου...

Δάκρυσα... πόνεσα...μα σε άκουσα Ελλάδα απ' τη φωνή του...
''Ποιος είναι εθνάρχης'' με ρωτά...''ο Βενιζέλος;.. ποιος αγωνίζεται σκληρά... ο Γιώργος απ' τα ξένα;

Για σκέψου εσύ δασκάλα... με ξαναρωτά... αν τώρα εδώ μέσα, από την πόρτα έμπαινε και ερχόταν κι ο Κολοκοτρώνης... και μας ρωτούσες και τους δυο ποιο μέρος της Ελλάδας θα θυσιάζαμε στο χθες για χάρη της ειρήνης... Μακεδονία ή Ήπειρο... Θράκη ή το Αιγαίο...

Αναλογίσου εσύ δασκάλα... θα το σκεφτόμασταν πολύ;
Τι να διαπραγματευτώ... τη γη μου ή το νερό μου;... μα εσύ δασκάλα δίδαξες εκείνον ως εθνάρχη... και όχι εμάς ...εμάς κλειδώνεις στα ''μπουντρούμια''...

Ελλάδα μες στις αντιφάσεις σου... ξεχνάς τα σύνορά σου και τον εχθρό ποτίζεις εδώ μέσα... προδότες ελληνόφωνοι... διαλέξτε επιτέλους τον Λεωνίδα αρχηγό...ή μήπως εφιάλτη;... κι ιστορία θα φερθεί ανάλογα εις τον καθένα...

Γέμισαν τάφοι με κορμιά πιλοτών... γιατί έχουμε ειρήνη!!!!
Γέμισε και η βουλή ελληνόφωνους απ’ την ελληνοτουρκική φιλία...
Φτάνει, δε θέλω πια να ακούω τη φωνή σας ...γιατί πιστεύω στο έθνος μου κι όχι στο ''nation'' που θα ’λεγε και ο ''μέγας'' ο Γιωργάκης... το έθνος είναι ελληνικό, είναι ήθος και έθος ρωμιοσύνης... το ''nation'' είναι η ''φύση'' του... εκ γενετής προδότης...

Κι' αν όλα αυτά δε σ’ άρεσαν ''λόγιε'', ''πολιτικέ'' δημοκρατίας, να το θυμάσαι ...

είμαι δημιούργημα της πιο παράλογης... δικής σου αναρχίας..

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...