Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

ΕΝΑΣ ΑΓΓΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ, Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΕΥΦΥΗΣ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ, Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΡΑΤΣΑΣ ΜΑΣ

Κωνσταντίνος Κουφός


Είμαι Έλληνας 100% από την Βόρειο Ήπειρο.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε την διαφορά της Β.

Ηπείρου από την Αλβανία... Δεν μπορώ να

 αλλάξω το αίμα μου και την ρίζα μου που είναι

από την Βόρειο Ήπειρο και είμαι 100%

Έλληνας.



ΕΝΑΣ  ΝΕΑΡΟΣ   ΑΓΓΛΟΣ 

Στο  διαδίκτυο  κυκλοφόρησε  το  παρακάτω  κείμενο  ενός,  κατά  δήλωσή  του,  νεαρού  άγγλου.  Το  κείμενο  είναι  αξιοπρόσεκτο,  σαν  μία  κραυγή  ελευθερίας  του  ευρωπαϊκού  λαού  μας,  σαν  μία  έκφραση  των  νέων της  φυλής  μας, που  θέλουν  την  λευτεριά  της  ράτσας  μας,  την  ανανέωση  και  την  δημιουργικότητα. 

«Τζάθαν Σμιθ. Είμαι 29, με ΙQ πάνω από 145. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ μου κανένα πολιτικό κόμμα, δεν είμαι θρησκευόμενος και αγαπώ κάθε άνθρωπο στον πλανήτη εκτός κελιού φυλακής.
Τώρα, μετά που ψήφισα ΕΚΤΟΣ, έγινα 30 ετών, το IQ μου έπεσε  κατακόρυφα, έγινα δεξιός εθνικιστής, χριστιανός και ξενοφοβικός ρατσιστής σύμφωνα με κάποιους που ψήφισαν την παραμονή.
Δεν ψήφισα επειδή πιστεύω στη μία πλευρά ή στην άλλη.
Δεν ψήφισα επειδή μισώ τον Ντέιβιντ Κάμερον ή γιατί θέλω να δω τον Μπόρις Τζόνσον ή τον Νάιτζελ Φάρατζ ή οποιονδήποτε άλλο να γίνεται πρωθυπουργός.
Δεν ψήφισα επειδή θέλω να διώξω τους εκπληκτικούς και σκληρά εργαζόμενους μετανάστες από αυτή τη χώρα.
Δεν ψήφισα για να μπορέσουμε να πούμε στον υπόλοιπο κόσμο και στην Ευρώπη να πάει να γ@μηθεί.
Ψήφισα επειδή πιστεύω ότι ο κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει το δικαίωμα για μια εκλεγμένη, υπεύθυνη και υπόλογη εκπροσώπηση για τη χώρα του.
Ψήφισα για την ελπίδα ότι η Ευρώπη και η Βρετανία μπορούν με ό,τι απέμεινε από τις εθνικές τους ταυτότητες και ιδιαιτερότητες να εργαστούν από κοινού ως μεγάλα αυτόνομα έθνη, αντί να είναι μια ομογενοποιημένη ομάδα όμοιων ανθρώπων, των οποίων η μόνη διαφορά μεταξύ τους θα είναι ποιος έχει χρήματα και ποιος θα ικετεύει για ψίχουλα από τους μη εκλεγμένους, τζάμπα μάγκες, υποκριτές δικτάτορες που κάνουν κουμάντο στην Ευρωπαϊκή Ένωση».


I'm 29, with an IQ over 145, I've never voted for any political party, I am not religious and I love every kind of person on the planet outside a jail cell.
Now after voting Out I have aged thirty years, my IQ has plummeted I've become a right wing nationalist, a Christian and a xenophobic racist according to some of those who voted remain.


I did not vote because I believed either side over the other.
I did not vote because I hate David Cameron or because I want to see Boris Johnson or Nigel Farage or anyone else become Prime Minister.
I did not vote because I want to remove the fantastic and hard working immigrants from this country.
I did not vote so we could tell the rest of the world and Europe to f#
‪#‎k off
I voted for the belief that each person should have the right to vote for an elected, accountable and sackable representative for their Country.
I voted for the hope that Europe and Britain can keep what little National identities and uniqueness they have left and work together as Great individual nations, instead of being a homogenised group of identical people, whose only difference between each other is who has money and who has to beg for scraps from the unelected, bullying, self-righteous dictators who run the EU.
I've copied this young man's comment because he makes so much sense...now is the time we need to work together to rebuild this country...I'm a senior citizen and my reasons for voting leave match this young man's. ..I don't hark back to the days of my youth (even though they were much better than what I am experiencing now)just because I can still remember them, I hark back because in truth, my personal life was better, a rich and varied employment record, jobs were plentiful, prices were not out of my reach (food/clothing/travel/property rental/purchases), a happier time all round...as I've grown and matured I've come to realise that whatever is wrong in this country, indeed the world, is down to successive governments/politicians ever growing need to be super wealthy and powerful, leaving the rest of us to fight for scraps they deign to allow us to have...eg, I remember being on benefits (as a single parent which was not of my choosing)Supplementary Benefit as it was known back then, having to go into the DHSS or Social as it was called, and an Asian male was there claiming for a television (which to my mind was not a necessity then)he was issued a cheque for approx £400, the grin on his face spoke volumes...Whilst all i wanted was what I was entitled to, needless to say i was not issued with a cheque...don't misinterpret what I've just said, I am by no means against people being given benefits, am not racist, but the same kind of thing keeps happening even now..
Now we have voted to be an independent nation once again, all discrepancies between rich and poor need to be recalculated and wealth evenly distributed...If not dealt with in a proper manner the people of this country will ,probably, rise up and do something about it themselves...ooooo not a pleasant prospect I'm thinking..
Our government must rally to the peoples decision...We are a democratic nation, something the EU definitely is not..We have to make our own laws that we can work with to make this country United again...


ΕΝΑΣ  ΝΕΑΡΟΣ   ΕΛΛΗΝΑΣ
Κωνσταντίνος Κουφός
Οι  ρίζες  του  και  το  ελληνικό  του  αίμα








Ο  νεαρός  καλλιτέχνης Κωνσταντίνος  Κουφός  ξεκαθάρισε,  με  υπερήφανη δήλωση:
"Είμαι 100% Έλληνας από την Βόρειο Ήπειρο - Αυτό είναι το αίμα και η ρίζα μου".
"Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι από εκεί πέρα από την συγκεκριμένη χώρα (Αλβανία). Είμαι Έλληνας 100% από την Βόρειο Ήπειρο! Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε την διαφορά της Β. Ηπείρου από την Αλβανία... Δεν μπορώ να αλλάξω το αίμα μου και την ρίζα μου που είναι από την Βόρειο Ήπειρο και είμαι 100% Έλληνας".
Οι γονείς του Κωνσταντίνου Κουφού κατάγονται από την ελληνική Δρόπολη της Βορείου Ηπείρου και ο ίδιος γεννήθηκε στους Αγίους Σαράντα.
        
 "Έγραψαν  στην  Ελλάδα  ότι οι γονείς μου είναι Αλβανοί μετανάστες και ότι είμαι Αλβανός. Το είπα κατευθείαν στον ιδιοκτήτη του μαγαζιού που συνεργαζόμαστε και μου είπε «Τίποτα καλύτερο από την αλήθεια». Στην επομένη εκπομπή που με κάλεσαν, είπα από μόνος μου την αλήθεια".
 "Είμαι Κερκυραίος. Ζω από 3 ετών στην Κέρκυρα, έχω γεννηθεί σε μια πόλη απέναντι από το νησί που λέγεται Άγιοι Σαράντα. Ετσι ακριβώς είναι το όνομα της και όσοι γνωρίζουν ιστορία θα ξέρουν πόσο ελληνική είναι αυτή η πόλη. Εκεί ζει από παλιά μια μεγάλη μειονότητα Ελλήνων. Η καταγωγή μου και η καταγωγή των δικών μου είναι από τη Δρόπολη. Είμαστε Έλληνες της Βορείου Ηπείρου".
"Αν κάποιος γεννηθεί στη Γερμανία από οικογένεια Ελλήνων μεταναστών, θεωρείται Γερμανός; 
Δεν καταλαβαίνω.
Απλώς είναι και αυτός Έλληνας της ομογένειας".

"Είμαι Βορειοηπειρώτης. Ο Θέμος Αναστασιάδης, όταν βρέθηκα καλεσμένος στην εκπομπή του, είπε χαρακτηριστικά «Θα είναι το λιγότερο βλάκας όποιος μπερδέψει τη Βόρεια Ήπειρο με την Αλβανία".




ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  KΑΪ  ΜΟΥΡΟΣ


"Θέλουν να εξαφανίσουν τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και να εξολοθρεύσουν τους λαούς της Ευρώπης".
"Σε γενικές γραμμές οι ακαδημαϊκοί και οι δημοσιογράφοι είναι απλά πνευματικές πόρνες".
"Οι λαοί, οι πολιτισμοί και οι φυλές δεν είναι όμοιες και σίγουρα δεν είναι ίσες".


"Ο πολιτισμός πάντα, τελικά, αντανακλά το χαρακτήρα της φυλής".

"Η ουσία της Ευρώπης δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μίμησης".
"Η  συλλογική ευρωπαϊκή ψυχή σήμερα  είναι  μία τεράστια δεξαμενή συναισθηματικής ενέργειας και κρυμμένων υπόγειων ρευμάτων του νου".

Gandalf: (“The Lord of the Rings”)

"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time."


"Η σκακιέρα έχει στηθεί, τα πιόνια κινούνται. Ήρθε επιτέλους, η μεγάλη μάχη της εποχής μας".



"Μιλάω για τον πολιτισμό μας των χιλιετιών και την κοινότητα των λαών μας".
"Δώσαμε πάλι ζωή στην ιερή φλόγα της καταγωγής μας, η οποία ήταν σβησμένη πάρα πολύ καιρό".
"Ανάμεσα στους Ευρωπαίους, από την Ελληνική  αρχαιότητα,  γεννήθηκε ένα πνεύμα,  που   είναι  ο θαυμασμός προς το θάρρος ενόψει του θανάτου". 
"Οι πρώιμες ευθύνες είναι το καλύτερο σχολείο της ζωής".




       

ΤΟ  ΞΥΠΝΗΜΑ  ΤΗΣ  ΕΥΡΩΠΗΣ


 Ένα σακίδιο στον ώμο όπως άλλοτε, και θα πρέπει να φύγετε και να συναντήσετε αγόρια και κορίτσια της μεγάλης μας πατρίδος, της Ευρώπης, να ξανά ανακαλύψετε τα ιερά μέρη του Κέλτικου και Γερμανικού πολιτισμού μας, που βασίζονται στην παράδοση του Ελληνικού και Ρωμαϊκού!


Μετά την καταστροφικό πόλεμο του 1914, η Ευρώπη των Λαών κοιμήθηκε, τσακισμένη από ένα βάρος τεράστιο, καθώς και από διαμελισμούς χωρίς να υπολογίζουμε όλα όσα έγιναν για να την ταπεινώσουν. Οι Ευρωπαίοι είναι μπροστά σε μεγάλες προκλήσεις. Εγώ όμως είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι οι μεγάλες προκλήσεις θα φέρουν την ποθητή αναγέννηση. Είμαι όμως και συνειδητοποιημένος ότι δεν θα προλάβω να ζήσω αυτή την αναγέννηση. Αλλά παρόλα αυτά δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι το ξύπνημα της Ευρώπης θα είναι γεγονός...!
 

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...