Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Είμαι ο λόρδος Ιάκωβος Ρότσιλντ

Είμαι ο λόρδος Ιάκωβος Ρότσιλντ.
«Τυπώνω  αέρα κοπανιστό σαν  χρήμα  
και ελέγχω  όλο τον  πλανήτη».

Ήρθε  η  ώρα  να  συστηθούμε.
Είμαι ο λόρδος Ιάκωβος  Ρότσιλντ.
Προέρχομαι  από  μια  οικογένεια  Ιουδαίων  τραπεζιτών,  που  ξεκίνησε  από  το   Λονδίνο  το  1790,  με   την  νόμιμη  φιλοδοξία  να  κυριαρχήσει   στον  πλανήτη.

ΕΓΩ  είμαι  ο  επικεφαλής  μιας  δυναστείας, που  εδώ  και  δύο  αιώνες, μυστικά  και  σταθερά,  σχεδιάζει  να  αποκτήσει  απόλυτη  κυριαρχία  πάνω στην  ανθρωπότητα.
ΕΓΩ  είμαι  ο  αρχηγός της λέσχης Μπίλντεμπεργκ,  καθώς  και  άλλων λεσχών, 
που  μαζί  με έξι   άλλους  Τραπεζίτες  και  πέντε δικές  μου  βασιλικές οικογένειες  το 1953  σχεδιάσαμε την δημιουργία  της  Ευρωπαϊκής  Ένωσης , σύμφωνα  με  της  σοφές  
συμβουλές  του  βαρόνου  Καλλέργη. 
ΕΓΩ  και  οι  συνεργάτες  μου  τραπεζίτες  χρηματοδοτούμε  όλους  τους δουλέμπορους  και  τις  ΜΚΟ,  που  μεταφέρουν  τους λαθρομετανάστες  στην  Ευρώπη.  
Ο  μεγάλος  κίνδυνος  για  μένα,  η συνειδητοποιημένη  εθνική  ιδεολογία,  μόνο  με  την
λαθρομετανάστευση μπορεί  να  αντιμετωπιστεί.
ΕΓΩ   είμαι   αυτός  που  ελέγχει  σήμερα  όλα  τα  έθνη  της  Ευρώπης και   τους   πολιτικούς, σε κάθε πολιτικό  κόμμα,  άσχετα  από  ιδεολογίες.
ΕΓΩ  ελέγχω  την  διεθνή  Μασονία (και  τις  άλλες  μυστικές οργανώσεις -  
Ιλουμινάτι  κλπ).  Όλες  αυτές  οι  μυστικές  οργανώσεις  μου, αποτέλεσαν  εξελικτικούς  
κρίκους  στην  διαδρομή μου   για  κυριαρχία  επί  της ανθρωπότητας.
ΕΓΩ  ελέγχω  κάθε κεντρική Τράπεζα στον πλανήτη.  Όλες  οι κεντρικές  
τράπεζες  των  χωρών  που  μπορούν  να  εκδώσουν  χρήμα είναι  ιδιοκτησία  μου,  δεν  ελέγχονται  από τις  κυβερνήσεις σας.
ΕΓΩ  ελέγχω  τις  περισσότερες  εμπορικές  τράπεζες  του  κόσμου.
ΕΓΩ  ελέγχω  το  παγκόσμιο  χρήμα.  Οι κυβερνήσεις   όλων  των  χωρών έχουν περάσει  νόμους  που  δίνουν σε εμένα  αποκλειστικά το δικαίωμα  να τυπώνω  χρήμα.
 
ΕΓΩ  τυπώνω  το   χρήμα - δηλαδή αέρα κοπανιστό.  Μετά  το  δανείζω  σε εσάς, τις επιχειρήσεις  σας  και  τις κυβερνήσεις  σας  και παίρνω  τόκους από το τίποτα.  Εσείς  
θα  δουλεύετε   για  να  σας  φορολογούν  οι κυβερνήσεις  σας και  να  τα  παίρνω  εγώ.

ΕΓΩ  ελέγχω  όλες  τις αγορές   και  εγώ   αποφασίζω   που  θα πάει  ο πλούτος.
ΕΓΩ  ελέγχω  τους  οίκους  αξιολόγησης  και μπορώ  να  καταστρέψω οποιαδήποτε  
χώρα  και  επιχείρηση  θέλω.
ΕΓΩ  ελέγχω   όλες τις πολυεθνικές του πλανήτη.
ΕΓΩ  ελέγχω  όλα  τα ΜΜΕ του πλανήτη,  τον  κινηματογράφο  και  τις 
δισκογραφικές  εταιρείες.
ΕΓΩ  ελέγχω  όλους  τους διεθνείς οργανισμούς:   από την  Παγκόσμια Τράπεζα  και το ΔΝΤ  ως  τον  ΟΗΕ  και  την  UNICEF.
ΕΓΩ  χρηματοδοτώ κάθε πολιτική οργάνωση και  ιδεολογία,  αρκεί  να μας  
υπηρετεί  διχάζοντας  τους  λαούς  και  τρέφοντας τον φόβο, την αντιπαλότητα  και τον φανατισμό.
ΕΓΩ  ελέγχω  τις περισσότερες κυβερνήσεις του πλανήτη.
ΕΓΩ  βάζω  τις κυβερνήσεις σας να κάνουν πολέμους.  Μετά δανείζω με  αέρα κοπανιστό  και τις  δύο  πλευρές  σε  κάθε  πόλεμο από την εποχή του  Ναπολέοντα.  Με αυτό τον τρόπο μαζέψαμε όλο τον χρυσό του πλανήτη  στα  υπόγειά  μου.
ΕΓΩ  χρηματοδότησα  τον  Μάρξ,  τον  Λένιν  και  τον  Τρότσκι.
ΕΓΩ   απειλώ,  εκβιάζω,  δολοφονώ  προέδρους,  πρωθυπουργούς , υπουργούς,  
βουλευτές.
Η  χαζή  η  κόρη  μου  τα  έφτιαξε  κρυφά  από  μένα  με  τον  αλήτη  σοσιαλιστή  πρωθυπουργό  της  Σουηδίας  Πάλμε.  Έβαλα  ένα  τρελό  και τον  σκότωσε. Τα  νερά τα θόλωσα  
εύκολα.
ΕΓΩ  σκότωσα  τον  τσάρο  της  Ρωσίας. 
ΕΓΩ  σκότωσα  τον  Έλληνα    ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ  που  τόλμησε  να  θίξει με  διάταγμά  του,  ακόμη  και  τις  αγαπημένες  μου  μασονικές  στοές.
Σε  μένα  έδωσε  το 1913  ο  πρόεδρος  Wilson  την έκδοση  του Αμερικανικού  
χρήματος (ίδρυση της Federal Reserve).
ΕΓΩ  σκότωσα,  με  τον  δικό  μου  άνθρωπο  ΙΑΚΩΒ  ΡΟΥΜΠΙΝΣΤΑΪΝ (Τζακ  
Ρούμπυ),  τον  Κένεντυ,  που  το  1963  τόλμησε  να  με  παρακούσει και  παρέκαμψε  την  Federal  Reserve  στην  έκδοση  του  αμερικανικού νομίσματος.  Άλλωστε  η  οικογένεια  Κένεντυ  ήταν  καταραμένη,  είχε εκδηλωθεί  προπολεμικά  υπέρ  του  Χίτλερ.

ΕΓΩ  εξαγοράζω  ή  καταστρέφω  όποιον  σταθεί  στον  δρόμο  μου. 
ΕΓΩ  θα  αποφασίσω  πότε  θα  ανακηρυχθεί  το Παγκόσμιο  Νόμισμα και  η Παγκόσμια  Κυβέρνηση.  Πριν  γίνει  αυτό  πρέπει να  μειώσουμε  τον γήινο  πληθυσμό  
στο  ένα  δισεκατομμύριο.
ΕΓΩ  σας  ταΐζω  καθημερινά  με  «δημοκρατία»,   «ελευθερία», «ανθρώπινα  δικαιώματα».  Να  τρώτε  αυτά  που  σας  ταΐζω  και  εγώ  θα είμαι  καλός  και  ανεκτικός  αφέντης.  Να  μην  αντιστέκεστε,  γιατί  μπορεί  να γίνω  πολύ  σκληρός.  Να  ξέρετε  τι  πραγματικά  είστε:  είσαστε  «ελεύθεροι» σκλάβοι.  Συνηθίστε  στην  ιδέα. 
Υπάρχει  κάτι  που  να  με  φοβίζει  σήμερα;  Μπορεί  να  ξυπνήσουν  οι Γκοΐμ;  Δεν  νομίζω.  Παλιά  ίσως.  Σήμερα  θα  τους  φρενάρουν και  οι  λαθρομετανάστες,  η  πορνογραφία  και  η  υπογεννητικότητα.
Μπορείτε πλέον  να διαβάσετε και να δείτε πως άρχισε η ιστορία της οικογένειας  
μου  για  να μην  πείτε  πως  σας  το  κρύβω.  Ξέρω  όμως ότι  δεν έχετε  τον  χρόνο  
να  θυσιάσετε  για  κάτι  τέτοιο.
ΕΓΩ   είμαι  που  σας  έχω  μετατρέψει σε ανθρωπόμορφα κτήνη, 
δίχως γνώση,
δίχως σκέψη,
δίχως αξιοπρέπεια,
δίχως πίστη,
δίχως θάρρος,
δίχως συνείδηση.
Είσαστε  νεκροί.
ΜΟΥ  ΑΝΗΚΕΤΕ.
Δεν  μπορείτε  να  ξεφύγετε  από  μένα,  γιατί  δεν  είσαστε  άνθρωποι, είσαστε  δούλοι  μου.-

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...