Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Καλό μήνα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι, ταξίδι μου ΕΣΥ!

Ρίχνουν τα μάτια σου φωτιές στο χρόνο και το αιώνιο ταξίδι μου είσαι ΕΣΥ...!
Ταξίδι ΄Ερωτα, Κάλους, Πολιτισμού, Γνώσης, Σοφίας...!




Το τραγούδι ακούγεται στο Film Greece Secrets of the past,σε σκηνοθεσία Greg MacGillivray. Ένα film που μας μεταφέρει στην αυγή της Δημοκρατίας,στην γενέτειρα του δυτικού πολιτισμού,στην Ελλάδα!!!

My Journey is You 

Music:Steve Wood 
Lyrics:Kostas Fasoulas 
Vocals:Eleni Tsaligopoulou & Manolis Lidakis 

My journey is you...
Your words resemble the chords of the wind
And your body is an alien land
Love is the son of war
That keeps defeating me
My journey is you...
Your eyes shoot fire into time
And your hands are a prison
I know you'll leave me alone again
Some Sunday 

Hold me, see me, and listen to me
-- my light -- my path and my precipice
Stay, blossom and become
A garden in my soul
My journey is you...
Each glance of yours is water for my thirst
And your breath is like a flaming pyre
Yet you forget and don't ask about me
When you're away, how my heart goes on 
My journey is you...

Μουσική:Steve Wood
Στίχοι:Κώστας Φασουλάς
Ερμηνεία:Ελένη Τσαλιγοπούλου & Μανώλης, Λιδάκης.

Το ταξίδι μου είσαι εσύ 


Το ταξίδι μου είσαι εσύ....
Μοιάζουν οι λέξεις σου χορδές του ανέμου
κι είναι το σώμα σου μια ξενιτιά
Ποιος είναι ο έρωτας ενός πολέμου
κι όλο με νικά 

Το ταξίδι μου είσαι εσύ....
Ρίχνουν τα μάτια σου φωτιές στο χρόνο
κι είναι τα χέρια σου μια φυλακή
Το ξέρω πάλι θα μ' αφήσεις μόνο
κάποια Κυριακή 

Κράτησε με...
Δες με κι άκουσέ με...
Φως μου... δρόμος και γκρεμός μου....
Μείνε, νιώσε με και γίνε κήπος στην ψυχή...

Νερό στη δίψα μου κάθε σου βλέμμα
κι είναι η ανάσα σου μια πυρκαγιά
όμως ξεχνάς κι ούτε ρωτάς για μένα....
όταν λείπεις πώς πορεύεται η καρδιά...;
Το ταξίδι μου είσαι εσύ....



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...