Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Η Ιφιγένεια συναντά την Ελλάδα...


Η Ελλάς Ευγνωμονούσα -Θεόδωρος Βρυζάκης 1858


Είναι νύχτα...
Πάλι ξύπνησα πριν ξημερώσει...
το σκοτάδι πυκνό, με εμποδίζει να δω για να ανάψω το φως.
Παραμένω σκεπτική στο σκοτάδι ... αφουγκράζομαι τον ήχο που με ξύπνησε
ο ίδιος ήχος, το ίδιο μουρμουρητό

κάτι σαν θρήνος....
σηκώνομαι και ετοιμάζομαι να βγω έξω...
Κοντοστέκομαι στο κατώφλι του σπιτιού

-Που πας; ρωτώ τον εαυτό μου
δεν ξέρω, πρέπει να μάθω από που έρχεται αυτός ο θρήνος...
δεν ξέρω πια κατεύθυνση να ακολουθήσω.
Κλείνω τα μάτια
και αφήνω την ψυχή μου να με οδηγήσει
την διαδρομή δεν την κοιτάζω αλλά αισθάνομαι μία απειλή
δεν φοβάμαι!
Πρέπει να μάθω!

Κάποτε φθάνω σε έναν τόπο ερημικό, ανοίγω τα μάτια,
εδώ πρέπει να υπήρχε ένα όμορφο δάσος γεμάτο πολύχρωμα λουλούδια...
μπροστά μου υπάρχει ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι, 
ένα δωμάτιο είναι όλο κι όλο.
Δεν βρίσκω πόρτα, μόνο ένα παράθυρο με κάγκελα
κοιτάζω μέσα
το σκοτάδι με εμποδίζει να δω αλλά .... κάτι διακρίνω
κάτι υπάρχει μέσα...
Είναι μία γυναίκα, ναι! την βλέπω καθαρά!
Το δωμάτιο είναι άδειο και εκείνη κάθεται στο σαπισμένο πάτωμα
με ματωμένα, κουρελιασμένα, βρώμικα ρούχα
φαίνεται να πονά από την κακοποίηση.
Το πρόσωπο της σκυφτό
κι όμως, υπάρχει τόση υπερηφάνεια στο στήσιμο της
τώρα ακούω καθαρά αυτόν τον ήχο
είναι ο θρήνος αυτής της γυναίκας
προσπαθεί να πνίξει ένα δάκρυ και βγάζει ένα αναφιλητό
Σηκώνει το πρόσωπο της και τα μάτια της σαν να φώτισαν το ρημαγμένο δωμάτιο.
Τα μάτια της την φωτίζουν και όλο το περιβάλλον γύρω!
Θεέ μου! Δεν έχω ξαναδεί τόση ομορφιά!
Δεν υπάρχει ζωγράφος και γλύπτης να την ζωγραφίσει
ούτε ποιητής να την υμνήσει!
Είναι κάτι θεϊκό!

Με κοίταξε
και μου είπε:

·        Τι κάνεις εσύ εδώ;

·        Μην κλαίς της είπα είμαι εγώ εδώ!

·        Όχι Ιφιγένεια! Η θέση σου δεν είναι εδώ! Πρέπει να φύγεις....

·        Μα γιατί; θέλω να είμαι μαζί σου, να μοιραστώ τον πόνο σου, να τον απαλύνω...

·        Όχι Ιφιγένεια, η θέση σου είναι δίπλα στα παιδιά μου, φύγε γρήγορα, τώρα σε έχουν περισσότερο ανάγκη!

·        Μητέρα, πως μπορώ να βοηθήσω;

·        Εσύ, πήγαινε κοντά τους και θα νιώσουν την δύναμη σου

·        Δύναμη εγώ; μα είμαι τόσο ασήμαντη και μικρή...

·        Εσύ είσαι η Δύναμις του Γένους των Ελλήνων!

·        Μα με απαρνήθηκαν...

·        Όχι! ξεγελάστηκαν... έχασαν την ταυτότητα τους και χάθηκαν!

Άφησαν την διχόνοια να τα αφανίζει.

Αυτό με πονά Ιφιγένεια και όχι οι πληγές μου.

Πήγαινε κοντά τους, πολλοί είναι έτοιμοι και σε περιμένουν!

·        Εντάξει Μητέρα, φεύγω ,
και θα σε ξαναανταμώσω για να σε δοξάσω!


Πήρα τον δρόμο της επιστροφής και καθώς προχωρούσα άκουσα την κραυγή της. Μία κραυγή απόγνωσης που σπαράζει την καρδιά μου. Διαπερνά το σύμπαν και την ύπαρξη μου.

Ναι Μητέρα τα βλέπω τα παιδιά σου, με καλούν!
Τώρα ξέρω τι πρέπει να κάνω!
Και όσες φορές χρειαστεί
το σώμα μου θα δώσω για σένα, για την Ελλάδα!



Αλλοιωθήκαμε, αλλοτριωθήκαμε και χάσαμε την Ιφι-γένεια μας.
Θυσία στον βωμό της κακομοιριάς μας.
Ξεχάσαμε την Πατρίδα μας. ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!
Επιτρέψαμε να την βιάζουν, να την κακοποιούν, να την βασανίζουν δίχως έλεος, γίναμε συνένοχοι και συνεργοί σε ένα έγκλημα που θα μείνει στην ιστορία, την φυλακίσαμε σ ένα σκοτεινό μπουντρούμι και κλείνουμε τα αυτιά και τα μάτια μας.
Εθελοτυφλούμε με δικαιολογίες επιρρίπτοντας τις ευθύνες στους ξένους για την κατάντια μας, ξεχάσαμε τις αξίες μας, τους προγόνους μας, την ιστορία μας, την παράδοση μας, τα ήθη και τα έθιμα μας, και ενισχύσαμε τον εγωισμό μας, ξεπέσαμε , βουτήξαμε στην λάσπη και την σήψη του εκφυλισμού μας τον οποίο βαπτίσαμε πρόοδο και εκσυγχρονισμό γίναμε δούλοι δούλων και το έχουμε και καμάρι. Πεντακόσια χρόνια πάνε και παραμένουμε ραγιάδες.
Αλλά κατά τα άλλα κομπάζουμε και λέμε ότι είμαστε Έλληνες για να επιβεβαιώσουμε το κόμπλεξ της ανωτερότητας μας.
Δυστυχώς αυτοί είμαστε και αυτές είναι οι πράξεις μας.

Ένα είναι βέβαιο ότι η Ελλάδα αιμορραγεί και ο θρήνος της γίνεται κραυγή!
Ας αφουγκραστούμε και ας την ακούσουμε και ας γίνουμε αντάξια παιδιά της!
Καιρός να συνειδητοποιήσουμε ποιοί είμαστε και ανάλογα να πράξουμε!


Μία οποιαδήποτε ημέρα, του 2010


4 σχόλια :

  1. Καλή μου και γλυκιά μου Ιφιγένεια,με δάκρυα στα μάτια
    θα αφιερώσω σε σένα την κόρη της και Μάνα μας...την Ελλάδα


    Aχ Ελλάδα μας γλυκιά
    πατρίδα και μάνα μας
    και άστρο των θεών μας
    Μην κλαίς ....
    μην κλαίς πατρίδα μας γλυκιά
    δεν είσαι μόνη,έχεις εμάς
    τα παιδιά σου...
    είμαστε κοντά σου, πάντα
    θα είμαστε κι ας μην το
    θέλουν οι εχθροί σου
    Σε ακολουθούμε...
    ακούμε την ανάσα σου
    ακούμε το χτυποκάρδι σου
    Αχ μάνα μας γλυκιά πως να σε λησμονήσουμε...

    Καλλιστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΙΡΕ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΕΚΛΕΚΤΗ ΤΟΥ ΑΧΙΛΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΣ.
    ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ ! Η ΠΑΤΡΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
    ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ.

    ΕΡΡΩΣΘΕ ΚΑΙ ΑΓΑΛΙΑΣΘΕ !
    ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα εμπνευσμένο κείμενο, ενός εξ ίσου εμπνευσμένου οράματος!!
    Ναι, αγαπητή μας Ιφιγένεια, την Ιφιγένειά μας οδηγήσαμε στον βωμό της θυσίας, μα η Ιφιγένεια της Θεάς Ιέρεια έγινε!! Και από τους Θεούς αντλεί την δύναμή της. Και όσο η Πατρίδα μας θα γεννά τέκνα, έστω λιγοστά, τα οποία θα συγκινούνται τόσο πολύ με το όνομά της, δεν πρόκειται να σβήσει, αλλά μέσα από αυτά θα ορθώσει το ανάστημά της και πάλι, διότι αυτή είναι η αποστολή της: Να φωτίζει σαν φάρος την γη.
    Σ’ ευχαριστούμε Ιφιγένεια και ευχαριστούμε και όλους τους φίλους συνΈλληνες, οι οποίοι στην ψυχή τους κρατούν άσβεστη την φλόγα της Ελλάδος!!

    Έρρωσθε!!
    ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Ελλάδα είναι η τέλεια συμπαντική Ιδέα και μεγάλη αγάπη μας
    και η Ιφιγένεια είναι εκείνη η δύναμη που μας ενώνει και μας ωθεί στα μεγάλα οράματα και στα θεάρεστα έργα!
    Κάθε σας λέξη, κάθε σας σχόλιο εκφράζει την Ιφιγένεια που ζει στις ψυχές των Ελλήνων φίλοι αγαπημένοι, και οι πράξεις σας φανερώνουν ότι η Δύναμις του Γένους μας συνεχώς αυξάνεται και μας κάνει ακόμη πιο ισχυρούς!
    Είμαι ευτυχής και ευγνώμων που σας συναντώ και που έχω την χαρά και την τιμή να χαίρω της παρουσίας σας και των σχολίων σας και που έχω βρεθεί ανάμεσα σας!

    Έρρωσθε και Ευδαιμονείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...