Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Καλημέρα Ελλάδα μου! με ένα ποίημα και έναν Ήλιο Ηλιάτορα!

Στον καταγάλανο ουρανό σου πάντοτε να λάμπει!


                                     Ο Ηλιος ο Ηλιάτορας
"Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας.. ο πετροπαιχνιδιάτορας 

Φωτιά ‘ναι το πηγούνι του.. χρυσάφι το πιρούνι του"

                                                 
 Ο ΗΛΙΟΣ
Εσεις στεριές και θάλασσες

    τ’ αμπέλια κι οι χρυσές ελιές 

ακούτε τα χαμπέρια μου

    μέσα στα μεσημέρια μου

«Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ
    μόνον ετούτον.. Αγαπώ!»

ΧΟΡΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 
"Εμείς ψωμί δεν έχουμε και τέτοια δεν κατέχουμε 
Χρόνους πολλούς μας πολεμάν κι ανάσα δεν επήραμαν"
Φύγανε τα πουλιά γι’ άλλου 
μα εγώ στο κύμα του γιαλού 
θεμέλιωσα το σπιτικό..
να τ’ αποσώσω δεν μπορώ.."

ΧΟΡΟΣ
"Ήλιε μου και τρισήλιε μου.. ένα σου λόγο στείλε μου"

Ο ΗΛΙΟΣ
"Όμορφη και παράξενη πατρίδα
Ωσάν αυτή που μου ‘λαχε δεν είδα…"

ΧΟΡΟΣ ΑΝΔΡΩΝ 
Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος.. να ‘ν’ ήμερος.. να ‘ναι άκακος.. 
λίγο φαΐ λίγο κρασί.. 
Μα ‘ρθαν αλλιώς τα πράματα..
…κι από το στόμα την μπουκιά 
πάνω στην ώρα τη γλυκιά.. του τηνε παίρνουνε κι αυτή."

ΑΝΕΜΟΙ
"Καμπαναριά και στέγες.. μες στη συννεφιά
κι όλα μαζί μια λύπη… και μιαν ομορφιά.."


ΗΛΙΟΣ
"Πάρτε μεράκι φλόγα.. λόγο μάλαμα…
πάρτε μικρό λαγούτο.. πάρτε μπαγλαμά..
Ν’ αρχίσει το τραγούδι.. ν’ ανεβεί ο καημός..
να πάρει και να δώσει… ο Νους κι ο Λογισμός

Τραγούδι
Έλα Χριστέ και Κύριε.. λέω κι απορώ 

τέτοιο τρελό βαπόρι.. τρελοβάπορο..

Χρόνους μας ταξιδεύει.. δε βουλιάξαμε 

χίλιους καπεταναίους.. τους αλλάξαμε

Κατακλυσμούς ποτέ.. δε λογαριάσαμε 

μπήκαμε μες στα όλα.. και περάσαμε..

Κι έχουμε στο κατάρτι μας.. βιγλάτορα 

παντοτινό… τον Ήλιο τον Ηλιάτορα!

      

6 σχόλια :

  1. Χαίρε Ήλιε,χαίρε Ήλιε Βασιλιά
    ζέστανέ μου την καρδιά....(ευχή)!
    Χαίρε Ιφιγένεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρε γλυκιά μου Νύμφη με την ζεστή καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

    Ήλιε που ολόλαμπρος γυρνάς στ' άρμα το πύρινό σου,
    τα βέλη ρίξε τα χρυσά από το στέφανό σου
    και λάμψε τα σκοτάδια μας, φώτισε τις σκιές μας,
    της ζεστασιάς το βάλσαμο στάλαξε στις καρδιές μας.

    Η γη να βγάλει τους βλαστούς κι η πέτρα να φλογίσει
    και το πουλί της Άνοιξης πάλι να κελαηδίσει,
    πούμεινε απροστάτευτο στο κρύο και στην μπόρα
    και στο κακό που ξέσπασε στην Άγια τούτη Χώρα!

    Εσένα Ήλιε Βασιλιά, του Νοητού εικόνα,
    όσες ψυχές σε προσκαλούν να διώξεις το χειμώνα,
    προσμένουνε με υπομονή το Φως σου να ροδίσει,
    Φως της ελπίδας, της χαράς, Φως που δεν έχει δύση!!

    ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Ήλιος λαμπρός...

    Ηλιος λαμπρός ξεπρόβαλε
    μες στην ψυχή που σώπαίνε
    Ζεστός, καθάριος,ζωντανός
    πάνω στο άρμα του oρθός

    Ηλιος λαμπρός ξεπρόβαλε
    απ'τις κορφές του Ολύμπου
    των αθανάτων το βουνό.
    Ο φεγκοβόλος βασιλιάς
    το φως του μας δωρίζει
    απλόχερα και μονομιάς
    την πλάση μας φωτίζει

    Καλλιστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΗΛΙΕ ΜΟΥ

    Τι ευφορία, τι χαρά
    μες στης ψυχής τα βάθη
    Δεν το χωράει ο λογισμός
    εκεί ψηλά που εστάθης

    Ηρθες και στάθηκες ψηλά
    ψηλά και φωτισμένος
    Ηλιος χρυσός, ολόλαμπρος,
    χρυσός κι αρματωμένος

    Ολος ο κόσμος γύρω μου
    έλαμψε από το φως σου
    και η φύση όλη τραγούδησε
    τον φωτεινό σκοπό σου

    Ηλιε χρυσέ κι οδηγητή
    σ'ευχαριστώ καλέ μου
    Ο δρόμος σου είναι φωτεινός
    είναι μαλαματένιος.

    Καλλιστώ




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαιρετώ τις ολόχρυσες αχτίδες του Ήλιου, τις αγαπημένες, που με την ποιητική διάθεση και την φεγγοβόλα ψυχή τους άφησαν το λαμπρό αποτύπωμα τους, γεμίζοντας αυτόν τον χώρο με άπλετο Φως!
    Χαιρετώ τις ολόχρυσες αχτίδες του Ήλιου, που ζεσταίνουν την ύπαρξη μου με το δικό τους Φως και στέκονται φρουροί της αυγής που δεν αργεί να ξημερώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...