Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Ο κόσμος της μοναξιάς


Χείρωνας : Τι έχεις, κόρη μου ;
Θεά : Δεν έχω τίποτα, πατέρα... (Χρόνος) Δεν έχω τίποτα πια.
Χείρωνας : Μίλησες μαζί του ;
Θεά : Πέθανα μαζί του !
Χείρωνας : Είδες το μέλλον του ;
Θεά : Είδα το παρόν μου.
Χείρωνας : Ο Αχιλλέας διάλεξε τη μοίρα του...
Θεά : Διάλεξε και τη δική μου..
Χείρωνας : Μα εσύ την ήξερες...
Θεά : Τώρα την έζησα... (Χρόνος) Γιατί ο κόσμος είναι τόσο σκληρός ;
Χείρωνας : Από ανάγκη ! (Χρόνος) Πώς αλλιώς να παλέψει με την τύχιη;
Θεά : Τη δεύτερη φορά...
Χείρωνας : Δεν υπάρχει δεύτερη φορά !
Θεά : Έχεις δίκιο, είναι μοναδικός !
(Έρχεται ο Αχιλλέας.)
Αχιλλέας : Δάσκαλε, είμαι έτοιμος.
Χείρωνας : Τότε θα είσαι πάντα μόνος πια...
Θεά : Πεθαίνουμε πάντα μόνοι...
Αχιλλέας : Αν είναι ο μόνος τρόπος να βοηθήσω, η μοναξιά θα είναι η μόνη μου συντροφιά.
Χείρωνας : Είναι το μόνο που υπάρχει για σένα.
Θεά : Θα είναι το μόνο και για μένα.
Αχιλλέας : Θ'αντέξω μόνος όλο το βάρος της ζωής.
Χείρωνας : Έτσι μόνο θα νιώσεις την ελευθερία του θανάτου.
Θεά : Θ'αγαπήσεις μόνο τα βάσανα της ανθρωπιάς.
Αχιλλέας : Ακόμα και τις πληγές μου θ'αγαπήσω.
Χείρωνας : Μόνο μ'εκείνες θα πονέσεις...

Νίκος Λυγερός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...